Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Ένας άστεγος άνδρας ρώτησε έναν μουσικό του δρόμου αν θα μπορούσε να τραγουδήσει μαζί του. Απλά ακούστε..

Ο καλλιτέχνης Τζόναθαν Γουόκερ την παραμονή της πρωτοχρονιάς βγήκε στους δρόμους του Leeds με την κιθάρα του για να τραγουδήσει.

Κάπου τότε τον πλησίασε ένας άστεγος άντρας με ένα αναπηρικό καροτσάκι. Ο άστεγος τον ρώτησε αν θα μπορούσε να τραγουδήσει μαζί του.

Ο Γουόκερ έγραψε στην περιγραφή του βίντεο που ανέβασε στο Youtube:

«Είχα βγει στο Leeds την παραμονή της Πρωτοχρονιάς και μετά από λίγο, με πλησίασε ένας άστεγος άνθρωπος με μια αναπηρική καρέκλα και με ρώτησε αν θα μπορούσε να τραγουδήσει μαζί μου. Ως busker, ξοδεύω πολύ χρόνο στους δρόμους και είχα δει αυτόν τον άνθρωπο πολλές φορές τα τελευταία χρόνια. Αλλά δεν ήξερα ότι ήταν τραγουδιστής.


Και καθώς τα χρόνια πέρασαν, η υγεία και η ευεξία του έχουν επιδεινωθεί πολύ. Ξεκινήσαμε το «Summertime» και με συνάρπασε τόσο η φωνή του, που σταμάτησα έναν περαστικό και του ζήτησα να κρατήσει τη στιγμή με την κάμερα του κινητού μου. Στη συνέχεια ανέβασα το βίντεο στη σελίδα μου στο Facebook, όπου πολύ γρήγορα έγινε viral καθώς χιλιάδες οι άνθρωποι το κοινοποίησαν.

Η αυθόρμητη μουσική ένωση μου με τον Μπέρναρντ Ντάβει ήταν μια όμορφη κατάθεση ψυχής. Εμπλούτισε την εμπειρία μου και μου επιβεβαίωσε γιατί αγαπώ τόσο πολύ το τραγούδι στο δρόμο. Οι δρόμοι είναι γεμάτοι υπέροχες εκπλήξεις και ιστορίες.


Ελπίζω αυτή η καταπληκτική ερμηνεία του Bernard να βοηθήσει τους ανθρώπους να μην κρίνουν όσους βλέπουν στο δρόμο από την εμφάνιση αλλά να κοιτάζουν πάντα κάτω από την επιφάνεια για να βρουν τον άνθρωπο».

Απλά ακούστε:


Πηγή: dinfo